Friday, June 5, 2009

apa nak dibuat masa cuti sekolah





hemmm,,,,, senorot cuti sekolah kan . Lebih2 lagi untuk murid2 dan guru2. Boleh le lepaskan tension... Mcm aku ni byk keje nk buat, maklumla bakal guru yang akan merwarnai dunia perguruan tak lama lagi.
Baru2 ni aku joint bebudak sek tinggi batu pahat berbasikal ke seri medan sambil melakukan aktiviti kayak. Jadi guru penginring kononya, adala dalam 30 orang student yg joint. Pastu bebudak HS joint org kampung bersihkan kwasan kampung. Kalau tak silap nama kg tu ialah KG PARIT WARIDGO. First time dalam hidup aku melakukan kerja mencantas pelepah kelapa sawit. Best btul masa buat keje tu. Masa buat keje sempat lg beli ABC untuk minum tgh jalan.
masa makan tengahari dgn bebudak kt rumah penghulu pun best. Pergh... nasi lauk kari daging dengan ikan goreng tambah tempe.. meletup rasanya. Pelajar bangsa cina pun teruja masa makn tu... Nak lagi lain kali.
Masa berkayak banyak la gelagat bebudak tu, ada yg first time main kayak. Aku tak joint coz x bawa seluar spare. Nanti kalu aku joint basah pulak seluar, so x best la basah kuyup.
Dah puas semua joint, bebudak balik ke sek tinggi batu pahat dengan berbasikal dan selamat sampai semuanya.. thank you so much

p/s: tarikh kat gambar tu salah sebab x set tarikh, sorri


No comments:

Post a Comment