Friday, June 19, 2009

Pelajar 1 Cendana bermain boling

Hari Jumaat 19 Jun 2009 menjadi sejarah kepada pelajar 1 Cendana kerana bermain boling dengan kawan- kawan sekelas. Walaupun ada yang tidak hadir tetapi itu tidak menjadi masalah. Yang penting mereka happy bermain boling.. so lihatlah gambar mereka semasa bermain boling.




Gelagat pelajar sedang memilih bola baling. Tinesh, Koh, dan Terence begitu asyik memilih bola boling. Go 1 Cendana... go.....you can do it.





Koh cuba menerangkan kepada rakan tentang bagaimana nak baling bola supaya jadi "STRIKE". Bravo 1 Cendana kerana ada semangat kesukanan dan kerjasama yang tinggi.... Cayalah.

Gambar pelajar 1 Cedana setelah selesai main boling... letih dan sakit tangan tau.... tapi x pe janji enjoy..kan..kan.....



Yang badan besar ni ialah Huan. Orang yang bijak... tapi asyik masuk longkang je bola tu.... tak pe janji seronok walaupun first time main boling... ada talent la....


Gaya seorang pemain pro, ye ke? Ini adalah Jason, hobi main boling... so tak heran la dia pandai main boling... STRIKE....STRIKE.....STRIKE....yang hensem kat sebelah tu ialah Sean, budak nakal 1 Cendana.





Koh yang berposing dengan macho semasa nak main boling. Yang t-shirt putih ialah Terence. Yang penting ada gaya.... betul x???????




Aaaaa ni lah pemain yang berpengalaman. Qaiyum namanya. Pemain sekolah tau... kecil-kecil cili padi.... Cikgu Wan pun kalah lawan boling dengan dia...






Tempat berlangsung permainan boling. Summit Batu Pahat... Ada classs tempat ni... murah pulak tu. 4 games RM10 je...







Lontaran maut oleh Wazif, first time main tapi boleh challenge pelajar yang selalu main boling. Ada bakat yang boleh diketengahkan... Go Wazif....Go Wazif....







Senyuman yang menawan oleh Marcus. Boleh tahan jugak main boling... untuk happy happy tak pe... janji enjoy... betul tak pelajar- pelajar semua.
So semua pelajar enjoy walaupun sakit tangan dan jari... lain kali boleh main lagi.. thank you semua kerana enjoy...

p/s. Gambar Cikgu Wan tak de ke??????







No comments:

Post a Comment